Posted by : Jordi Castaño diumenge, 21 de gener del 2018

Can Vallés
Aragó, 95
08015 - Barcelona

Tel.: 932 260 667





Primera sortida d'aquest recién començat 2018 dels 3(o+) a Taulaa un restaurant que tots tres ja coneixíem d'anterior visites de feia ja uns quants anys (en el meu cas, feia ja sis anys), però que tots tres també coincidíem en que s'havia de tornar per comprobar que continuava sent un dels imprescindibles de Barcelona. Tria a càrrec meu, garantia i sinònim habitual de qualitat per una banda, i preu just i equilibrat per una altra (#pareperdoneume...:-))))

Es tracta d'un local "arregladet" de decoració clàssica i prou correcte, amb taules masa juntes i aïllament sonor no gaire aconseguit, que pot angoixar una mica els dies que omplen, i que feliçment per ells, sembla ser un fet habitual, i amb un servei amable i profesional, que et canta amb detall i paciència els suggeriments del dia, als quals penso que s'ha de prestar especial atenció. Carta clàssica, de les que no han evolucionat ni canviat gaire amb el pas dels anys, però que continúa estant en vigor amb els seus apartats d'entrants, carns i peixos. Però repeteixo que els suggeriments del dia, semblen anar un pas endavant pel que fa a tipus de cuina. 

Com a detall de plat de fora de carta, us mostro un dels que vam compartir aquell dia (de forma una mica complicada i sense manies) que va ser un ou poché amb txangurro i ponzu. Espectacular!!




Com sempre, si voleu saber quins van ser els plats escollits i el bebercio, el cost de l'àpat i d'altres històries, entreu i llegiu el post que de forma conjunta hem fet a:

El meu resum particular és que l'he trobat tan bo com l'últim cop que vaig anar, i això diu molt avui en dia... un d'aquells restaurants que s'han de tenir en compte a la ciutat de Barcelona, ben situat i amb una carta i una cuina d'allò més clàssica i molt ben elaborada. 

{ 6 comentarios... read them below or Comment }

  1. Avui si que hem fet de poli-bueno i poli-malo.... :)

    I encara al meu post, m'he deixat un inconvenient... Era humiliant i diu molt del seu target de públic, que insisteixin en explicar que és la salsa ponzu..

    Abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I el resultat final no ha anat pas malament, oi? :-)

      Però dissenteixo de tu pel que comentes de la salsa ponzu. T'asseguro que dins el meu àmbit podria comptar amb els dits d'una ma (i em sobrarien dits), les persones que la coneixerien...

      Abraçada!!

      Elimina
    2. Tema ponzu estic amb el Ricard... és molt cutre explicar-ho. i diu molt poc del lloc i del públic. fins i tot la meva mare sap què és la salsa ponzu... em va fer vergonyeta aliena. això sí, el plat estava pectacular! :-)

      Elimina
    3. Però ta mare ho sabrà perquè serà curiosa i també perquè té una filla que és un cul inquiet amb la gastronomia, no? A mi, vergonyeta em faria que m'expliquessin què són uns canelons o una escalivada, no pas un ingredient que no és del nostre receptari... Amb dir que ja el coneixes sense deixar-li anar el rotllo... ;-)

      I t'asseguro que hi ha molta gent (fins i tot que se les donen d'entesos...) que ni tan sols diferenciarien un confitat, d'un fregit o d'un arrebossat... :-)

      Elimina
  2. Aquest està al costat de la feina del Santi. Alguna vegada ell hi ha anat però jo no he tingut sort de trobar lloc sense reserva, i parlo de dies feiners, o sigui, que deu fer ple gairebé sempre.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Imagino que és un risc anar sense reserva... Però a mi no em va costar pas tant i era per dinar un divendres que se suposa ha de ser més complicat. Anima't i truca si saps quin dia entre setmana aniràs a dinar amb el Santi i us feu un homenatge.

      Salut!!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -