Posted by : Jordi Castaño diumenge, 4 de setembre del 2016

Restaurant Mil921
Casanova, 211
08021 - Barcelona

Tel. 934 143 494

www.mil921.com




Més de tres anys feia de la meva anterior i molt satisfactòria visita a aquest restaurant, de la qual podeu llegir la crònica clicant aquíi com aquest cop em tocava a mi decidir la seu de la vintena trobada dels 3(o+) a Taula i davant la poca oferta que tenim a ciutat, vaig apostar per aquest que em semblava de qualitat suficientment contrastada. I no només per la meva part, sino també per la resta de components del grup, que al igual que jo, feia temps que no havien estat. 

D'entrada, ja avanço que el resulta va ser més que satisfactori, tret d'algún petit detall que, com sempre, podreu llegir al web dels 3(o+) a Taula.

El local, de caire modern, no és gaire gran i les taules són espaioses i confortables, amb parament de qualitat. La cuina corre a càrrec del xef Alex Suñé que tot i que aquell dia no hi era (imaginem que gaudia d'unes merescudes vacances), imaginem que tampoc ens va influenciar gaire (ni positiva ni negativament) en la qualificació que vàrem fer del restaurant.



Aquests detalls, els plats tastats i d'altres com el preu final, ho podreu veure a la web dels 3(o+) a Taula 





{ 2 comentarios... read them below or Comment }

  1. Que bé que es menja a una taula ampla i sense ensumar el plat de veí!!!!!

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per a mi personalment, l'espai és un plus que valoro molt en un restaurant. Em fot molt allò de tenir la taula del costat enganxada, que a la que parlen una mica més alt del normal et distreuen de la teva companyia.

      Salutacions!!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -