Posted by : Jordi Castaño diumenge, 11 de setembre del 2016

Vara
A-42, Km. 31
45200 - Illescas (Toledo)

Tel. 925 513 750

www.restaurantevara.com



Hi ha una cosa que em fa ràbia quan surto fora del país i vaig per feina, i és haver de buscar un restaurant que estigui bé i que no em faci perdre tres hores allunyant-me de la ruta prevista (que habitualment sol ser per autopistes i autovies). En un recent viatge a Toledo i de tornada a casa, em vaig trobar en aquesta situació. I per no trobar-me en un àrea de servei de l'autopista o en un restaurant de mala mort en una de les sortides d'aquesta, vaig trucar a la persona que havia anat a veure i em va indicar un lloc molt proper a la mateixa autovía (que allà no saben que és un peatge...), a escasos 100 metres de la sortida.

És un restaurant d'aquests especialitzats en esdeveniments del tipus BBB ("Bodas, Bautizos y Banquetes") amb grans salons i jardins, parc infantil, minigolf i fins i tot un Poni Club. O sigui, un lloc al qual no entraria mai, si no fos perquè me l'havien recomanat expressament, i no tenia gaire més opció.

Tot arribar, preguntaren si volia fer el menú del dia o si volia anar a la carta. I vaig pensar, ja que estem aquí i de molt bon humor, anem a jugar i fem una ullada a la carta. Em van fer passar a un menjador en el que només hi havien un parell més de taules ocupades, molt tranquil i espaiós i amb taules vestides de forma exquisida.

Per anar fent boca, portaren uns picos i unes torradetes amb una generosa ració de sobrasada (molt bona i untuosa) i una mena de gaspatxo. Un complert aperitiu, i més si és per una sola persona com va ser el cas.

Aperitius


Finalment, vaig decidir-me (tenen una carta prou extensa i variada) per una milfulles d'albergínia i morcilla amb tomàquet confitat i crema trufada. Molt bo i amb un pronunciat gust de la tòfona.

Milfulles d'albergínia - 5,50 €


I després de preguntar-li a la cambrera quin dels principals em recomanava i semblant excessiu un quart de xai de llet (havia de fer camí cap a casa), em vaig decidir per un cochifrito amb cruixent d'alls i patates, en el qual els alls, més que cruixents eren cremats, i el cochifrito en si, era una mica de loteria (uns talls bons i altres gomosos). Una mica decepció per les expectatives creades per aquest plat del qual sóc fans.

Cochifrito - 18 €


Vaig quedar prou satisfet com per no demanar postres i el compte va pujar als 35 € amb una copa de vi (un Riberilla que no era qüestió de començar la guerra pel meu compte i que tampoc estava pas tan malament), aigua, cafè, cobert i impostos. Servei amable, atent i eficient, però preu potser una mica elevat per la qualitat del plat principal que va fer caure una mica la percepció positiva que del lloc vaig tenir en una primera impressió.


{ 8 comentarios... read them below or Comment }

  1. mmmm cochifrito. Es que aquí al costat fant platets bons (quan els fan bé)

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si... De tant en tant, cal tastar la seva gastronomia que algun plat tenen que fa goig... :-)

      Salutacions!!

      Elimina
  2. No tenia ni idea de que t'agradessin els cochifritos.... :)

    De fet no sabia ni que existissin... em pensava que era una paraula pejorativa...

    Abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I molt bons... si tens la sort d'enganxar el lloc.. De tant en tant els compro al Makro que tenen unes safates que surten prou bé. El dia que vagi a per la carn, ja agafaré una perquè la tastis...

      Abraçada!!

      Elimina
    2. És cochifrito, sense S. Si us plau, si el demaneu al país veí no demaneu un plat de cochifritos, hahahaha, sona molt raro.
      :-)

      Elimina
    3. Has de perdonar al Ricard... Fa temps que no surt per aquelles terres... :-)))

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -