Posted by : Jordi Castaño dimarts, 3 d’octubre del 2017

Gorría
Diputació, 421
08013 Barcelona

Tel. 932 451 164 - 932 327 857


www.restaurantegorria.com

info@restaurantegorria.com





En aquesta convocatòria dels 3(o+) a Taula em tocava escollir a mi i escriure al company Ricard. Després d'un parell de suggeriments de restaurant,  cruelment declinats per part dels altres components, vaig decidir apostar per un del qual havia escoltat sempre meravelles i que després de llegir les paraules literals d'aquesta mateixa persona humana: "Joder... per un dia menjarem bé...", ja em va fer intuir una mica la mena de lloc a la que anàvem a dinar...

D'entrada, el lloc sorprèn... servei aparcacoches, una sala d'espera on podrien fer un menjador, l'imponent barra que presideix l'entrada i acompanya als comensals a la planta inferior on s'ubica el menjador... i un cop arribes a aquest, tens la noció de que el temps s'ha aturat en aquest lloc, amb el seu mobiliari rústic i el seu servei d'antiga escola. 

Pel que fa al menjar, només dir que és dels llocs als quals millor he jalat ultimament. L'únic punt negatiu no va ser pas culpa del personal dels restaurant, sinó d'una taula veina amb comensal cridaner i prepotent que fina que van marxar ens van fastidiar una mica l'ambient agradable en el que sempre transcorren els nostres àpats. 




Si voleu conèixer la crònica, el detall dels plats escollits i el que vam pagar, ho podreu llegir a la publicació feta a la web dels 3(o+) a Taula clicant en el següent enllaç:

{ 6 comentarios... read them below or Comment }

  1. Dues puntualitzacions...

    Si... Jo vaig ser el de "joder... per un dia menjarem bé!!"... Però ja vas veure que tenia raó...

    L'energumen de la taula del costat, va disminuir el volum, desprès de la meva mirada assassina... Crec que va pensar anàvem armats...

    I una tercera que és important... Després de la festa que em vaig muntar amb les 'alubies' i la cua de bou.... Digestió perfecta, sense cap molèstia digestiva... I això amb aquests plats, és de valorar....

    Abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que tenies raó... molt bona cuina tradicional i producte top.

      Potser si que acabarem anant armats... cada dia tolero menys a aquests elements... :-(

      I, un tros de rabo me lo comí yo... :-)))

      Abraçada des del que comença a semblar una casa... :-)

      Elimina
  2. Segur que vau menjar bé. I "l'imponent barra" tenia pinxos per fer l'aperitiu abans de baixar a taula?

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De conya, Pepa!!

      I pel que fa a la barra, ara que ho dius, penso que no. Però la veritat és que no em vaig fixar gaire...

      Salut!!

      Elimina
  3. jaja.... Ricard, ens ha dit cruels!!!! noooooo!! no pot ser pas! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha semblat més adient que di-vos cabronasos directament... amb carinyu eh? :-)))

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -