Posted by : Jordi Castaño diumenge, 15 de desembre del 2019

Melo-Jia
Còrsega, 250 
08008 - Barcelona

Tel. 930 009 278

http://www.melo-jia.com
nihao@melo-jia.com




Quan em van convocar els 3(o+)aTaula a un restaurant xinès com a tria de l'Esther i amb la benedicció del Ricard, no tenia ni idea de com aniria el tema i més aviat anava amb pors de la qualitat del restaurant. I no pas perquè no em fiï d'ells, eh? Només era una estranya sensació... 

I ja us avanço que els meus temors es van esvair tal com ens va atendre la cap de sala i també a mesura que anaven portant els plats... 

Melo-Jia és un restaurant de cuina tradicional xinesa amb plats que de ben segur us quedaran per sempre gravats a la vostra memòria quan els tasteu.

Situat a l'Eixample per sota de la Diagonal en una zona molt comercial i amb una gran oferta gastronòmica, la seva sala és tranquil·la i relaxada tot i comptar amb una fórmula de menú de migdia molt competitiva per les empreses i comerços del barri.

A la carta del Melo-Jia també trobareu sopes, verdures, arrossos i fideus, entrants, plats freds i plats principals. Hi ha veritables descobriments a la seva cuina com el "MA PO" o Tofu picant amb carn picada. És una autèntica troballa comprovar com una cosa tan insípida com el tofu pot arribar a esdevenir un gran plat del qual has de demanar una cullera per poder escurar-lo com cal.

També trobarem els clàssics de la cuina tradicional xinesa com és el cas de l'Ànec de Pequín, que podeu veure a continuació i que he tingut la sort de tastar a diferents restaurants dels considerats millors de Barcelona. I puc dir sense temor a equivocar-me que si no el millor, que per mi sí que ho és, hauria de ser considerat dins del Top Five d'aquesta preparació.   



Podreu llegir les nostres impressions i la crònica del que vam menjar i beure al post que de forma conjunta hem fet a:


I que dir del preu... 25€ per cap sense mirar pas la columna de la dreta, crec que és un preu molt competitiu si tenim en compte els ingredients i les preparacions del que vam menjar. Només heu de llegir el post conjunt i veure el plat de bou de mar que vam compartir... sense paraules... 

Tenen la gran fortuna també de comptar amb una professional, simpàtica i eficient cap de sala. 

Melo-Jia és com dic al titular del post, un xinès no gaire clàssic pel que estem acostumats a veure a ciutat, amb una cuina clàssica pel que fa a la gastronomia xinesa. 

És per tant un ferm candidat a figurar a la próxima edició de la nostra Guia que podeu obtenir de forma totalment gratuïta clicant a la següent imatge.



Com sempre, amb la garantia dels 3(o+)aTaula.


{ 5 comentarios... read them below or Comment }

  1. Jo estic descobrint els sabors del tofu :-DD
    Ara, on estigui un "Pato Pekín" que totes les preparacions del tofu se'n vagina a prendre...

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Considero el tofu un dels menjars més insípids que existeixen, que té l'avantatge d'integrar-se amb la resta de sabors que acompanyes al plat. Però si el menges sol, és com fer una mossegada a un tros de porespan (potser ara m'he passat...).

      I jo també sóc molt fans de l'Ànec de Pequín.

      Salut!!

      Elimina
  2. Jo encara segueixo preocupat amb tota la conya que em munteu al voltant del que vaig disfrutar amb el bou... Estic segur que em vaig passar i vaig menjar més del 33,3% 😢

    Com dic al meu post, sembla un restaurant de cuina xinesa fet a la meva mida. Sense els "fums" del tal Kao (que ara anuncia Aneto) i tampoc en un entorn sòrdid com aquells de l'arc del Triomf...

    Abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I més del 50% :-))) Però cap problema... Ja saps que mi ja m'omple veure't gaudir tant d'un plat.

      La veritat és que em va agradar molt i va ser una sorpresa molt positiva.

      Abraçada!!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -