Posted by : Jordi Castaño diumenge, 10 d’agost del 2014

9 de la Borriana
Carrer de la Borriana, 9
08202 Sabadell

Tel.: 937 459 749


Aprofitant una casual passada per la ciutat de Sabadell i havent-se fet l'hora de dinar, vaig recordar que en el blog de Ricard Sampere sempre anomenava aquest restaurant de Sabadell com un dels seus preferits. Així doncs, vaig trucar per reservar i allà que vam anar.

Està situat al bell mig del centre històric de Sabadell en una zona només per vianants que fa que vingui de gust passejar. No coneixia pràcticament res d'aquesta ciutat (només un parell de visites ràpides) i la veritat és que em va semblar força agradable, almenys aquest barri en el qual crec es concentrava molta de l'activitat cultural i gastronòmica de la ciutat. 

El local és força petit (almenys a l'interior, ja que també disposa de terrassa a l'exterior) i acollidor sent imprescindible reservar. Poques taules (7 o 8) amb una decoració rústica i elegant alhora i una il·luminació (pel meu gust) excessivament tènue. 

Com tampoc anàvem amb idea de fer un gran dinar i tot veient que els plats del menú feien molt bona fila, vam decidir optar per aquesta fórmula, deixant per una propera visita els plats de la carta.

El menú, amb un preu de 15,50 € i molt complet, permetia escollir un primer, un principal i les postres i incloïa el pa i el vi (crec recordar que era un Penedès...). Vàrem escollir com primers plats, una coca d'escalivada amb anxova (cruixent la coca i molt bona l'escalivada) i la sopa del dia, que va ser una refrescant sopa de tomàquet amb alfàbrega.
   

Coca d'escalivada amb anxova

Sopa freda de tomàquet

I com segons plats o principals, uns peus de porc desossats i cruixents (molt bons i saborosos) acompanyats per unes patates fregides que van ser mal (estaven crues i només les que eren molt fines es van salvar...).

Peu de porc desossat

I un bacallà confitat que no vaig tastar però que la dona, va dir que estava força bo.

Bacallà

I com a postres, tots dos vàrem optar per uns talls de formatge curat amb codony.

Formatge amb codony

Crec que és una molt bona RQP per un menú de migdia, i ara esperarem a conèixer els plats de la carta, que pel que he pogut llegir per l'internés està al voltant dels 35-40 €.

Tot i no haver arribat a veure la carta de vins, sé que és molt completa i amb uns preus ajustats. Però això haurem de comprovar-ho en la propera visita.

Ah. I als cafès, ens van invitar. Tot un detall... ;-)






{ 4 comentarios... read them below or Comment }

  1. Sembla una bona opció per dinar entre setmana. Encara que no freqüento aquesta zona... 
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel que diu en el seu blog l'amic Ricard Sampere, crec que és un lloc per anar i gaudir de la seva carta... i jo el seguiré deixant a la llista de pendents a veure si un dia m'animo a anar...

      Salutacions!

      Elimina
  2. En primer lloc gràcies per les referències i tal com dieu, és un dels meus llocs preferits. Vaig sovint al migdia, al tenir-lo molt a prop de casa i normalment vaig al menú, però segons la companyia, em premio amb la carta.

    Una abraçada!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si m'animo i acabo anant a provar la seva carta (l'altre dia no era l'ocasió), i si és el cas, ja t'ho faré saber...

      Abraçada!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -