Posted by : Jordi Castaño diumenge, 24 de maig del 2015

Germans Miquel
Carrer del Consolat del Mar, 28
43850 - Cambrils

Tel. 977 791 653


Aprofitant una estada per les terres del Delta, ara ja fa ja unes quantes setmanes, vàrem anar a passar el dia i a dinar a Cambrils,  i com tenia anotat aquest lloc com un dels més recomanats al blog de Ricard Sampere i que podeu llegir aquí, aquí o aquí (almenys pel que fa a la zona de Cambrils), doncs allà que reservàrem.

Local molt cèntric situat a la zona més comercial i amb més oferta gastronòmica de tot el poble. No està a primera fila de mar, però crec que el públic que acudeix a aquest restaurant, ja ho fa perfectament assabentat d'on va a parar... Vaig tenir la sensació que la majoria dels parroquians eren habituals del lloc i també em va cridar l'atenció la mitjana d'edat d'aquests, que vaig trobar prou elevada... Fet que a mi particularment em dóna bones vibracions, ja que si gent d'aquesta edat és habitual que acudeixi, vol dir que no s'ha de menjar pas malament... i que les digestions són prou bones com per no acabar com un guaita (és a dir, veient terra...).

Servei molt proper on el mateix propietari del restaurant és l'encarregat de la sala i és d'aquelles persones que veus que no se li escapa ni una i està a veure-les venir.

Vàrem voler compartir uns entrants i el primer d'aquests van ser uns espectaculars popets amb els quals ara mateix salivo mentre estic escrivint el post...


Popets - 20 €


I aprofitant que feien unes jornades gastronòmiques de la carxofa, vàrem demanar si ens podien portar un dels plats d'aquell menú i que eren uns musclos amb carxofes a la cassola. Bons els primers, no tant les segones, a les que sobrava alguna fulla.


Musclos amb carxofes - 9,90 €


Bon detall les salses que et serveixen només fer la comanda. Una molt bona i casolana maionesa i un consistent romesco amb els que et vas entretenint tot sucant el bon pa, mentre esperes que et portin els plats escollits.


Maionesa i romesco


I de plat principal, vàrem coincidir tots dos amb el rèmol a la basca. Ració més que generosa i qualitat i sabor del peix per fer palmes amb les orelles. No et quedes amb gana precisament...


Rèmol a la basca - 20 €


El vi escollit, va ser un Acústic blanc, del celler del mateix nom i de la D.O. Montsant, a un més que raonable preu de 16,50 € (aproximadament uns 12 € al celler).

Ja arribat a aquest punt, vam prescindir de les, postres passant directament als cafès.

El preu total de l'àpat per a dues persones va ser de 105 €, comptant amb les cerveses de l'aperitiu, els cafès i els impostos. Gens malament veien la qualitat del gènere i les generoses racions que ofereixen. Lloc molt recomanable que crec que per si sol ja justifica fer una sortida a passar el dia a aquesta bonica vila i aprofitar per fer un bon dinar en aquest restaurant.

{ 11 comentarios... read them below or Comment }

  1. Jola..!!

    Els popets aquests són un dels plats estrella... Els anomenen popets magí, crec que en honor a algú.

    A la Marta li encanten també... Jo soc més de peix "raw"... I aquí que no em llegirà cap detractor, he de confessar que un plat pel que "mato", és una graellada de peix... I mira que és difícil trobar pèl món una bona graellada de peix amb un tall de cada cosa...

    Doncs si... una graellada de peix és lo meu, mentre els exiteds els posa, un plat amb una única gamba, sobre un llit de no sé què, amb la gamba amb el cos pelat i 3 esquitxos de salses exòtiques..

    Abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realment bons els popets (tot i que venia d'haver-los menjat al Parrufo d'Hostalric, del qual espero fer aviat el post, que se m'està acumulant la feina...).

      D'acord amb tu pel que fa a les graellades de peix, però jo també soc dels exciteds amb una gamba formosa i de qualitat, que estigui ben preparada, com per exemple, la que em van servir al Koy Shunka el dia del meu 50é aniversari... :-)

      Abraçada!

      Elimina
    2. Bueno... si és el Koy també la sé apreciar... :)

      Elimina
  2. No se que em passa amb aquest bloc que hi escric un post i no en queda.

    He passat per davant un munt de vegades i no hi he entrat mai, tot i que he viscut a Cambrils uns 10 anys. Ara em fareu fer una passejada per a tastar-lo. :-)

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un bloc maleit... :-) No sé. Potser hauria de perdre unes hores en configurar i posar tot bé i en ordre, però em fa una mica de mandra.

      Ja és estrany que havent viscut tants anys a Cambrils, no el coneguessis... Hauràs de recuperar el temps perdut i fer-hi una visita.

      Salutacions!!

      Elimina
  3. Està clar que el dia que faci excursió cap al sud haig d'anar aquí. Amb la teva opinió i la del Ricard, no hi ha dubte.
    M'he mirat la teva entrada del Bar!. No recordo res dels lavabos... i tampoc vaig pendre res de la tòfona, pero amb el pèssols i les croquetes, coincideixo amb tu!. Les croquetes tenien un bon tamany oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho dubtis... Ricard et pot recomanar més llocs d'aquella vila, però havent estat a aquest, crec que almenys has de provar-ho.

      Pel que fa al Bar, el dia que vaig anar els lavabos estaven molt descuidats i més aviat semblava que no els havien fet després del servei de migdia (imagino que seria una cosa puntual i no cal donar-li més importància...). I bona mida la de les croquetes!!

      Salutacions!

      Elimina
  4. Apunto els popets, mare meva quina pinta!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no et perdis els que publico aquest proper diumenge... :-)

      Si aquests t'han semblat espectaculars, ja em diràs que et semblen els altres...

      Una aposta segura, aquesta recomanació de Cambrils.

      Salutacions!!

      Elimina
  5. m'agraden les dites a tenir en compte del lateral del blog.
    Sembla tot magnífic, les salses, els popets, les carxofes...el rèmol.
    Per compartir mb!
    Per mi menys...:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! L'idea era anar incorporant de noves, però finalment han quedat aquestes fixes, que de fet, són les que més m'agraden.

      Pel que fa al restaurant, ja t'ho confirmo jo que em va semblar magnífic.

      Salutacions!!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -