Posted by : Jordi Castaño diumenge, 21 d’abril del 2019

Casa Tejada
Tenor Viñas, 3
08021 - Barcelona

Tel.: 937 821 236





Nova trobada dels 3(o+)aTaula, aquest cop a un emblemàtic establiment de Barcelona, escollit per l'Esther i amb la redacció del post conjunt a càrrec meu, amb el vistiplau de la resta del grup. 


Casa Tejada, després del declivi que havia patit als últims anys, va ser adquirit a finals del 2018 pel grup empresari que té al seu davant al reconegut xef Romain Fornell (Caelis) i al seu soci Òscar Manresa (Joël´s Oyster Bar o Casa Leopoldo)

Al costat mateix del Turó Parc (totally Upper-Di) i veí del també seu Cafè Turó, ens trobem amb un local amb dues sales i una gran terrassa exterior, sense grans concessions a la cuina clàssica i tradicional, sent més aviat un lloc al qual anar a fer uns platets amb productes de luxe.

La decoració del local no ha patit modificacions significatives, sinó que més aviat s'han limitat a incorporar elements d'alt standing com la seva peixera de llamàntols o la seva barra d'ostres. 

Taules sense tan sols estalvis i un servei de batalla són dos dels fets que més em van cridar l'atenció. 

La seva carta està dirigida a fer àpats informals amb productes d'alt nivell i plats sense gaire complicació culinària, barrejada amb una oferta de plats clàssics de la cuina de sempre (braves, ensaladilles i croquetes). 

Presentació molt currada dels plats amb vaixella confeccionada a la seva mida, i ideal per a Instagramers cuquis i kamakos de la comarca. I no és cap crítica ni punt negatiu, ja que a mi ja m'agrada fer presentacions acurades dels plats que jo mateix preparo a casa.  



I si voleu conèixer la resta de plats que vàrem menjar i el que vam beure, les nostres impressions, o bé quant ens va costar i d'altres històries, ho podreu fer llegint el post que de forma conjunta hem fet a:



Casa Tejada - by 3(o+) a Taula

Restaurant, en el qual destacaria la qualitat del seu producte, la ubicació i poca cosa més. Per aquella zona, hi ha molta més oferta de la que particularment a mi m'omple d'una forma més satisfactòria. 


{ 8 comentarios... read them below or Comment }

  1. Coi....si que estàs suau avui... Jo he rajat una mica més en el meu punt de vista particular.

    I si et fixes al full de puntuacions, és dels que ha sortit més malparat....

    Abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps que en el fons no sóc mala persona... :-)

      Pel que fa a les puntuacions, només figuren com a pitjors, monstres com Can Miserias, Elche, Freixa, Hetta, o el ja desaparegut i nostre precursor Bellvitja...

      I d'aquest Casa Tejada, ja saps que vas ser tu qui va fer la puntuació més alta?

      Abraçada!!

      Elimina
    2. Es que vaig trobar el lloc tant absurd, que vaig intentar ser més positiu per no semblar l'aguelete casacarrabias... i #mesefuélamano

      Posar més puntuació que l'Esther, deu ser el primer cop :)

      Elimina
    3. eppppp, que em critiqueu a les meves esquenes! :-) #llocabsurd

      Elimina
    4. El que no sap l'agüelo és que són molts els que ha puntuat per sobre teu... :-)

      Elimina
    5. jaja.... és molt benèvol, tot i que vagi de dur! ;-)

      Elimina
  2. Molt bonic el plat també. Però estava bo???? Ays, que ens perdem amb el 2.0 :-XXXX

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com ja et contesto en el post global, no seria pas la meva primera, ni segona opció. Però per la foto, era "resultón" i #puntIG :-)

      Salut!!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -