Posted by : Jordi Castaño diumenge, 17 de desembre del 2017

Petit Bangkok
Vallirana, 29
08006 - Barcelona

Tel.: 640 847 254

www.petitbangkok.com




A la Vila de Gràcia ens trobem amb aquest restaurant especialitzat en cuina asiàtica i més concretament en la thai, i una decoració de llampants colors en cadires i fanals, i motius típics d'aquell país. Taules poc espaiades entre elles i sonoritat elevada del local quan és ple, cosa que és l'habitual. Entre setmana no sembla gaire complicat (el dia que vàrem anar, fins i tot arribava gent sense reserva que anotaven en una llista per anar cridant), però he sentit a dir que els caps de setmana és gairebé impossible trobar lloc dins la mateixa setmana o fins i tot amb dues o tres setmanes d'antelació. Tot i que sempre es pot provar sort al local proper que tenen al 106 del carrer Balmes.

La carta, de la que veieu a continuació una il·lustració, està dividida entre entrants (amb moltes opcions vegetarianes), sopes, arrossos, pastes, curris i woks. En aquests dos últims apartats, són combinables tant els tipus de curri com els woks amb els diferents ingredients (pollastre, porc, ànec, vegetals, etc.). És d'agrair que indiquin el nivell de picant dels diferents tipus de curri per a persones que no tinguin una gran tolerància a aquests sentits. 




Nosaltres vam voler compartir un entrant i demanar cadascun un plat dels principals, però un cop vam acabar, vam arribar tots dos a la mateixa conclusió... anant dos, l'ideal seria compartir dos entrants i partir-se un dels principals (un curri o un wok amb el seu corresponent arròs).

L'entrant en qüestió va ser un Kao Pan, que traduït a la nostra llengua, ve a ser unes boles d'arròs amb gambes i verdures farcides d'ous de guatlla. La veritat és que el pròxim dia que torni em demanaré tot de la secció d'entrants, perquè vaig veure molts plats que venien de gust tastar i el nivell de cuina va ser molt satisfactori en tots els plats.


Kao Pan - 5,50 €


La meva preciosa acompanyant va escollir com a principal un plat anomenat Pad Thai, que eren unes tallarines d'arròs al tamarinde saltejats amb gambes, brots de soja, ou i cacauets. Només vaig tastar una gamba davant la seva insistència i he de dir que em va semblar increïble la qualitat de la mateixa en un plat que no arribava als 10 €... 


Pad Thai - 9,90 €


I la meva elecció va ser un wok Pad Hed (assortiment de bolets: xampinyó, xiitake i altres) amb ànec i un bol d'arròs blanc per acompanyar. He de dir que sense tenir gaire por al menjar (més aviat gens...:-))) em va ser molt complicat d'acabar. 


Pad Hed - 12,90 €

I sense postres ni cafès doncs estàvem tots dos com per sortir rodant (i a la nit, a mi m'esperava un altre festival...) i amb les begudes (un parell de cerveses i un refresc) el compte es va quedar en uns 18 ridículs euros per cap, que podien ser menys si haguéssim fet el que comentava al principi de demanar dos entrants i un principal.




En qualsevol cas, un lloc imprescindible de conèixer a Barcelona i més si ets amant d'aquests sabors. Local sorollós en excés (amb l'agreujant aquell dia d'un lactant que no parava de berrear) però que queda absolutament compensat per l'excel·lent RQP i la seva cuina. A més, com acostuma a passar en les cuines orientals, els temps d'espera entre que demanes i et porten la comanda o entre plat i plat, són insignificants, fet que particularment a mi, m'encanta... 

{ 10 comentarios... read them below or Comment }

  1. Joder amb el lactant..... No li devia agradar el curri.... :) :)

    Prou que m'agraden aquests llocs, però el tema aglomeracions, és característic. Potser el de Balmes, pot ser menys perillós...

    El BBB, no existeix... :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja li hauria donat jo un dels curris "especials", ja...

      Imagino que és més el dia que la zona. Pel que tinc entès, el de Balmes és exactament igual.

      I el BBB si que existeix... casa teva... :-)))

      Abraçada!!!

      Elimina
  2. Fa força bona pinta, i per aquest preu.....!!!
    Joan.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Imbatible en preu, i amb una cuina autèntica.
      L'has de tastar.

      Salut!!

      Elimina
  3. El de Balmes és un miqueta més cómode i un 0,6% menys sorollós. En qualsevol cas, els dos locals valen molt la pena (si us agrada el picant i li poseu collons, demaneu-vos el curry verd, una experiència demolidora).

    Frederic

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tornarem doncs al de Balmes... ;-)
      I lo del curri verd, ja ho vaig pensar. M'encanta el picant i l'altre dia a La Taqueria (spoiler...), vaig posar-me sense adonar-me una culleradeta d'un amb gust de cacauet que finalment va resultar el més picant (i no em van advertir...).

      Salut!!

      Elimina
  4. Apunto "no demanar el curri verd" que no tinc collons, :-D
    Segur que demanar a base d'entrants és una bona idea, aquest tipus de cuina té una ampla i apetible varietat.
    Et noto molt entusiasmat amb la teva acompanyant :-) Felicitats i que sigui per molts anys!!

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bàsicament i pel que vaig poder assaborir, és un local per demanar tacos, tot i que em vaig quedar amb les ganes de tastar d'altres que anaven amb formatge i que no agradava a la meva jove acompanyant d'aquell dia (que és la meva filla petita... i que ho serà per molts anys :-)).

      Salut!!

      Elimina
    2. hahaha, pensava que era una altre tipus de relació. :-X

      I tant que per molts anys!

      Bones festes!

      Elimina

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -